دختر آسموني

تلاش بي نتيجه براي انتخاب اسم

1391/7/22 11:20
نویسنده : ماماني
55 بازدید
اشتراک گذاری

                                                          

هر از چند گاهي من و همسري و خواهر همسري يادمون ميفته كه نيني اسم نداره و شور ميذاريم تا براش اسم انتخاب كنيم . يه ورق كاغذ و يه خودكار دستمون مي گيريم و اسماي بهتر رو مي نويسيم كه البته تا به امروز اين جلسات به نتيجه نرسيده و دست آخر سه تامون خسته شديم. منم كه همون روزاي اول  اسماي دو سه تا سايت رو زير و رو كردم چشم اميدي ندارم و فعلا بي خيال شدم تا معلوم بشه ني ني دخمله يا پسمل. تا حالا اسمايي كه پيشنهاد شدن اينان: بامداد، پامچال، ساره، افرا، آفرند، آراد، صدرا. هر چند كه اينا هيچ كدومشون اونقد قشنگ نيستن كه دلمون بهشون خوش باشه. من كلا براي انتخاب اسم خيلي سخت گيرم. از همون سخت گيري ها كه موقع خريد دارم و اگه چشمم اون چيز رو نگيره بي برو برگرد بعد از دو روز دلم رو ميزنه و به فكر اين ميفتم كه پسش بدم يا بدم به يه نفر ديگه. ولي خب اسم بچه رو كه نميشه پس داد و عوض كرد. بازم خوبه كه هنوز هفت ماهي فرصت داريم . اسمي كه من مي خوام اول از همه بايد تك باشه بعدش هم بايد خوش آهنگ باشه  و تلفظش راحت باشه ، با معنا باشه و دست آخر به فاميلي ني ني بياد. از اين اسمايي كه جديدا زياد شده و مي خوان اداي اسماي خارجي رو در بيارن هم بدم مياد . خلاصه كه اين ني ني هنوز اسم نداره. هر چند من دلم خوشه كه دست آخر يه اسم خيلي خوشجل براش پيدا مي كنيم.

[ سه شنبه چهارم مهر 1391 ] [
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)