دختر آسموني

نینی‌های کوچولو، آرزوهای بزرگ!

1392/12/27 11:22
نویسنده : ماماني
98 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوست جونیای مهربون خودم.

می دونم که این روزا مامانیا کمتر وقت می کنن با هاتون بازی کنن.همش دارن خونه رو تمیز می کنن. هی میرن خرید. ولی خب به جاش چند روز دیگه که عید بشه کلی خوش می گذره. باباییها دیگه نمیرن سرکار. لباس خوشگلامونو می پوشیم .هممش میریم دد. شایدم بریم مسافرت. هر جا هم که میریم مهمونی همه فربون صدقه مون میرن.میگن به به چه نینی نازی. بعدش بهمون عیدی میدن. خلاصه كه قراره همه دور هم خوش بگذرونيم.

راستی دوست جونا من  شنیدم موقع سال جدید هر چی آرزو کنین برآورده میشه. من که یک عالمه آرزو دارم. اول میخوام دعا کنم این نینیایی که مریضن زودتر حالشون خوب بشه. بعد می خوام آرزو کنم خدا به اونایی که دلشون نینی می خواد زودتر یه  نینی بده. می خوام آرزو کنم همه مامان و باباها نینیا رو دوست داشته باشن. یه موقع نینیا رو تهنا نذارن. هیچ نینی غصه دار نباشه. هيچ نينيي شب رو گرسنه نخوابه. هيچ نينيي حسرت خريد كفش و لباس نو به دلش نمونه. دوست جونا واسه همممه ي نيني جونيا دعا كنين كه به آرزوشون برسن.

                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)