دختر آسموني

چرا میگن بهشت زیر پای مادرانه!

1392/3/19 19:17
نویسنده : ماماني
41 بازدید
اشتراک گذاری

اصلا باورم نمیشه که یک ماه گذشته باشه. تولد یه فرشته کوچولو اونقد زندگی ادمو تغییر میده که اغراق نیست اگه بگم شوکه شدم و همین جا می خوام اعتراف کنم که تازه می فهمم چرا میگن بهشت زیر پای مادرانه(الان من دفیفا روی چمن های بهشت وایستادم و اصلا هم کاری به تابلوی روبروم که نوشته " وارد چمن نشوید "! ندارم)حتی اگه بهشت زیر پای مادران هم نباشه، من تو این مدت اینقدر شب زنده داری کردم که شک ندارم تمام گناهام بخشیده شده و بی برو برگرد جام تو بهشته!!!

راستشو بخواین قبلنا فک میکردم که به خاطر تحمل درد زایمانه که میگن بهشت زیر پای مادرانه واسه همین به خواهرم میگفتم یه موقع فک نکنی سزارین شدی بهشت زیر پاته ! خدا منو ببخشه و من از همین تریبون ضمن عذرخواهی از تمام مادران سزارینی اعلام میکنم که اتفاقا سهم مادران سزارینی از بهشت، چند متری بیشتر از بقیه مادران است.باور نمی کنی؟!

                                          

                                            قربون دست خوشگل و کوچولوی دخترم بشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)